Auto-G LIQUI Moly
Her kan du se en beskrivelse af nogle af de LIQUI MOLY produkter vi i Auto-G regi kan levere.
Den, der smører godt, kører godt. Og den der smører med LIQUI MOLY kører ekstra godt og sikkert.
LIQUI MOLY har imponeret på lister over bedste smørringsolier de seneste år.
- Best reviews: Best Oil Additives
Læs nedenfor i artiklen, hvad Europas største bilmarked foretrækker at smøre deres biler med:
Læserne af tidsskrifterne „Auto Bild“, „Auto Motor und Sport“ og „Auto Zeitung“ vælger LIQUI MOLY som deres foretrukne smøremiddelmærke
Ulm, den 9. marts 2012 – Også i 2012 er motorolie- og additiveksperten LIQUI MOLY det foretrukne smøremiddelmærke i Tyskland. Efter valgene blandt læserne af „Auto Zeitung “ og „auto motor und sport“ endte dette tyske firma igen som nummer ét i rubrikken smøremidler og forsvarede dermed sin titel fra året før. For første gang spurgte „Auto Bild“ også sine læsere. Også her gav flertallet LIQUI MOLY førstepladsen.
Blandt smøremiddelmærkerne er LIQUI MOLY nu for tredje gang klassens førende. Tydeligst er sejren i det rundspørge, som „Auto Bild“ har foretaget for første gang (nummer 10/2012 af 9. marts 2012). På spørgsmålet „Hvem har gode smøremidler til bilen?“ svarede 71 procent LIQUI MOLY. Castrol følger efter på andenpladsenmed næsten 20 procentpoints afstand. Over 80.000 læsere deltog i valget af den bedste automobilproducent og underleverandør.
I almindelighed regnes det for sværere at forsvare sin titel end at vinde udmærkelser. Jægerne bliver her til de jagede, og de personer, man engang havde på sigtekornet, har nu én selv på sigtekornet. Alligevel er det lykkedes for smøremiddelproducenten fra Tyskland at holde alle forfølgerne på afstand. Mærket kom igen i spidsen ved valget til Best Brand i kategorien smøremidler i „auto motor und sport“ (nummer 7/2012 af 8. marts 2012). Også ved afstemningen til Top-Mærke 2011 i „Auto Zeitung“ (nummer 6/2012 af 29. februar 2012) vandt LIQUI MOLY flest stemmer. Der blev spurgt til mærker, som læserne havde gode erfaringer med. Under smøremidler var svaret som oftest „LIQUI MOLY“, og i rubrikken Autoplejemidler fik firmaet som i året forinden næstflest nomineringer, næst efter Sonax.
„Hvilket firmas produkter overbeviser dig?“ ville „auto motor und sport“ vide. Over 90.000 læsere svarede. Heraf stemte 57,3 procent på „LIQUI MOLY“ og kårede dermed dette firma til Best Brand 2012 i kategorien smøremidler – ni procentpoints mere end i 2011. Også i denne afstemning rangerede de store konkurrenter Castrol og Mobil på anden- og tredjepladsen.
Ernst Prost, administrerende direktør for LIQUI MOLY, er begejstret: „Læserne af de tre største tyske automobiltidsskrifter har klart bekendt sig til vores mærke. Det er den bedste bekræftelse vi kunne få.“ En fremragende produktkvalitet og en mangfoldighed af koncepter og produkter har helt sikkert spillet en rolle for det gode resultat i alle tre rundspørger. „Udslagsgivende var også vores reklamekampagne og den dermed forbundne tilstedeværelse i medierne“, siger Ernst Prost. Virksomhedslederen understreger produktionsstedet Tysklands betydning for resultatet samt betydningen af anstændighed, respekt og kærlighed. „Vi er en menneskelig virksomhed. Dette er vores basis for det marketings- og salgsarbejde, vi har udført i de forløbne årtier. Et frø, der vokser op og bærer større og større frugter.“
I det kommende år vil motoroliespecialisten forsvare sine toppositioner. I så fald lykkes det at sejre tre gange i træk i to tidsskrifter. Inden for sporten taler man om et titel-hattrick. Ernst Prost: „Det ville være den næste sensation.“
I Danmark sælges LIQUI MOLY af Auto-G.
Om LIQUI MOLY
LIQUI MOLY GmbH fra Ulm i den sydlige del af Tyskland tilbyder et bredt udvalg af produkter af høj kvalitet som f.eks. motorolier, additiver (tilsætningsstoffer), bilplejeprodukter og serviceprodukter. Udvalget omfatter mere end 4000 artikler. LIQUI MOLY udvikler og tester sine produkter på egne laboratorier, producerer udelukkende i Tyskland og markedsfører selv alle produkter. LIQUI MOLY blev etableret for mere end 50 år siden og hører til de førende inden for branchen. Produkterne sælges i Tyskland og i 100 yderligere lande.
For more information, please contact:
LIQUI MOLY GmbH
Peter Szarafinski
Head of Media Relations International
Jerg-Wieland-Str. 4
89081 Ulm-Lehr
Fon: +49 (0)731/1420-189
Fax: +49 (0)731/1420-82
Peter.Szarafinski@liqui-moly.de
Klik her for at vende tilbage til forsiden